Crazzys - Niko & Bella

Nu är jag i princip klar med designen till Crazzys! Jag blev extremt nöjd med den, och tycker garanterat att den är bland de allra bästa designerna jag någonsin har gjort.

Jag har inte lagt in designen på deras blogg ännu, så just nu finns den bara ute på "testbloggen" där jag gjorde den. Det som saknas är två bilder på ägarna av bloggen, dessa bilder kommer jag att placera i den vita rutan i menyn till höger. (Update 23:53 - Allt är klart och ser ut som det ska! Designen ligger nu även på deras blogg)

Klicka för att komma till deras blogg!


Nu ska jag sätta igång med nästa bloggdesign! :)

Kommentarer

Skrivet av Sindra

"Ja, det där allra första skrattet är magiskt!!!!



Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback