Jag har bestämt mig...

... för att börja ta betalt för mina designer. Detta har endast en anledning - jag måste sålla bland beställarna. Under de senaste dagarna har jag fått in väldigt många beställningar och det tycker jag är jätteroligt, men jag är bara en person och jag kan omöjligt göra alla nöjda. I takt med att mitt besökarantal stiger kommer antalet personer som är intresserade av designer också göra det, och jag kan inte jobba så pass snabbt att alla får det de vill ha. Jag satsar på kvalitet framför kvantitet, och jag vill inte att mina designer ska bli några slarvjobb.

Jag vill även sålla bort de "mindre seriösa" beställarna - de som bara tänker "varför inte? det är ju gratis!" och inte egentligen känner ett behov av en ny design. Om jag skulle göra en design till någon för att bara någon vecka senare märka att bloggen var borta eller designen utbytt skulle jag bli jätteledsen. Om man däremot köper sin design visar man både att man verkligen vill ha den och att man är så pass seriös att man inte bara gör det utan eftertanke.

Jag hoppas att ingen blir sur eller besviken, men det går helt enkelt inte att hålla det gratis. Och jag vill bara poängtera att jag inte gör detta för att bli rik, jag vill endast att de som beställer bloggar av mig ska vara seriösa :)

Inom en snar framtid har jag planer på att göra enkla designer som ska vara gratis för alla att kopiera och använda, och kanske även enklare guider för hur ni själva kan redigera era bloggdesigner.

(Ni som redan kontaktat mig ska givetvis få era designer enligt den överenskommelse som gällde då, dvs gratis.)

En design kostar numera 100 kronor och då ingår allt: header, bakgrund, placering, färger, typsnitt, andra roligheter - you name it! Inga extra kostnader tillkommer.

Kommentarer

Skrivet av brander

hittade dej på bloggdesign.nu.. har du börjat ta betalt för designerna nu "/ ? annars hade jag varit sugen :b

Skrivet av sabrinaaaa

Haha, men vem som helst vet ju ändå att det är FAKE men det var roligt att lägga in lite bilder och se vad folk tror om det. :)



KRAM!

Skrivet av Linda

hur går man till väga om man skulle vilja beställa en design av dig???

Skrivet av ANGELICA.BLOGG.SE

... Få obegränsad besökare till din blogg på ***bloggbesokare.se***"



Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback