Om bloggen

Jag heter Agnes Lundberg, är sexton år gammal och kommer från en förort utanför Stockholm. Syftet med denna blogg är inte att dela med mig av mitt vardagsliv (det är alldeles för tråkigt för att läsa om), utan att dela med mig av vad jag tycker är den mest roliga delen av bloggandet: bloggdesign. Jag har haft ett antal bloggar genom åren, men alla har dött någon vecka efter att designen blivit färdig.

Här kommer jag att dela med mig av de bloggdesigner och headers jag gör, och kanske någonting annat relaterat till ämnet (inte för att jag vet vad, haha). Kommentera gärna mina designer, så jag kan lära mig från mina misstag för att bli en bättre webdesigner!

Jag funderar även en del på att börja göra bloggdesigner till andra än bara vänner och bekanta. Mitt problem är dock att jag känner att jag skulle vilja få ut någonting av det, men det känns samtidigt lite överdrivet att försöka få folk att köpa designerna av mig (så snygga är de kanske inte, hehe). Om någon har något förslag på vad jag skulle kunna göra, eller någon gärna vill ha en bloggdesign av mig, lämna en kommentar! :)

Det var nog allt för mig. Just nu finns det extremt lite att läsa här i bloggen, men förhoppningsvis kommer sidan sakta men säkert börja fyllas med material.

Kommentarer

Skrivet av Belinda

Hej, du gör grymt fina designer! :) Asså jag är helt okunnig vad det gäller bloggdesigner ;s men jag vill starta en ny blogg, men känns inte så kul utan en snygg design. Så jag undrar om du skulle kunna hjälpa till? Självklart får du skriva att du har gjort den, och även länka till dig själv. :) Vore jättekul om du kunde hjälpa. Du kan ju höra av dig på mail. :)

Skrivet av Beppo

Fin fina bilder, dock är alla utom 2 tyvärr suddiga, iaf för mig! Kram Camilla ... Få obegränsad besökare till din blogg på ***bloggbesokare.se***



Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback