Hjälp mig

Jag har lite beslutsångest... Jag känner att det är någonting som saknas i menyn till vänster på min blogg, men jag kan inte komma fram till vad jag vill ändra. Ser det rörigt ut att bakgrunden är svart, borde jag göra den grå istället? Är det någon som har några förslag? Det är någonting som saknas...

Hur ser min design ut annars? Är det någonting som ser konstigt ut, något som jag råkat göra fel på eller någonting jag borde ändra? Eller är allt perfekt? Jag skulle verkligen uppskatta om jag fick lite kommentarer kring designen - bra eller dåliga spelar ingen roll! Huvudsaken är att jag kan lära mig någonting av dem och förändra bloggen till det bättre :)

Nu ska jag fortsätta med designen till Crazzys-bloggen! Höll på i över två timmar igår natt, och jag kommer nog behöva lägga ett par timmar idag också. Fast det har jag ingenting emot, det är så roligt! (Tur att pojkvännen har en Xbox att roa sig med så man får sitta och nörda framför datorn ifred, hahaha)

Kommentarer

Skrivet av Carina

Kram vännen.



Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback