Ursäkta röran...

Det är en sak jag inte förstår - varför jag blir helnöjd med designer jag gör till andra medans jag spyr på min egen design. Jag har suttit och pillat i designen ett tag nu och försökt fixa till den så att jag inte dör av irritation varje gång jag ser den, men det går inte så bra. Just nu känner jag att jag inte pallar sitta och försöka komma på vad jag ska göra med den för att bli nöjd, därför ser menyfältet till vänster lite konstigt ut i arkiv-, kategori och inläggssidorna. Ni får stå ut med det tills jag har kommit fram till vad jag ska göra med designen. Just nu känner jag för att börja om från scratch... vi får se hur det slutar.

Kommentarer

Skrivet av Anonym

ball blogg

Skrivet av Isabell

Trodde mina skulle kommamnjag med men efter två veckpr av väntan fick jag besked att de var slut. Så typiskt !!... Få obegränsad besökare till din blogg på ***bloggbesokare.se***



Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback