Länktips: Designa Din Blogg

Här kommer det andra länktipset! Denna sida tror jag att de flesta redan har varit inne och kikat på, i alla fall ni som försökt er på att ändra i er bloggdesign själva. Designa Din Blogg är en blogg som har massvis med guider om hur man gör ändringar i designen. Det står även andra bloggrelaterade saker, som till exempel tips på hur man kan få fler läsare och information om reklam i bloggar.

Det bästa med Designa Din Blogg är enligt mig att det är anpassat efter hur Blogg.se fungerar, inte bara CSS och HTML i allmänhet utan specifikt hur man gör för just den här sidan. Dock tycker jag att sidan är lite rörig, men det gör ju inte innehållet sämre! :)

Så om ni funderar på att försöka göra någon ändring i er design råder jag er att kika in på Designa Din Blogg för att lära dig mer om hur man gör! http://designadinblogg.se

Kommentarer

Skrivet av anonum

-.- Få obegränsad besökare till din blogg på ***bloggbesokare.se***



Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback