Nya projekt!

Kreativiteten flödar här hemma bakom datorskärmen, och nu ska jag sätta igång med ytterligare ett designprojekt! (Det känns som en extremt bra tidpunkt just nu, såhär tjugo i ett en onsdagnatt...) Jag ska göra en design till min kompis och hennes kompis blogg, www.crazzys.blogg.se

Har även ett annat möjligt bloggdesignprojekt på gång, men det ligger lite mer i planeringsstadiet just nu... Jag får passa mig så att jag inte tar mig vatten över huvudet bara, och tar på mig alldeles för mycket på en gång. Men just nu känns det ändå bara bra :)

Kommentarer

Skrivet av nathalie

sv; haha, bra, då är vi två :D själv är jag också lite av en skakis när det gäller PA .

Skrivet av J I L L I Z

Hejsan :) Hur mår du idag ? :D<3

Skrivet av Cissi

Nu är vinnaren av dagens blogg utsedd! In och kika om det blev du! :)

Skrivet av Moa

svar: haha! jo det finns ju det, finns folk till allt :) men jag vill helt inte töja mina kinder ;D vill bara byta till kortare stavar för det ser konstigt ut med så långa som jag har nu :)

Skrivet av klara=)

Fan vad snyggt! skulle inte du kunna göra en av mig? Få obegränsad besökare till din blogg på ***bloggbesokare.se***



Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback